Hidup untuk memberi… #ww


Kongsi Pendapat Anda

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    CommentLuv badge

  1. menulis

    Ustazah sebut isu makanan pagi tadi – tabiat orang kita bila ‘kaut’ semua penuh pinggan tapi makan tak habis…bukan saja di majlis kenduri tetapi majlis² yang biasa dihadiri oleh para pendakwah pun….

    Kalau jumpa troli mcm ni…terus balik tak jadi nak huhahuha sukasuki tolak troli makan angin dalam Tesco lagi..hehehe

    • menulis

      saya biasanya memang akan abeskan makanan yang saya ambil, sebab tuh jadi geng circle tu. :D

      hehehe… ingatkan saya seorang jer yang suka tolak troli makan angin dalam tesco, rupa-rupanya kak jie pun sama yer… hehehe ;D

    • menulis

      yup bro, itu bakul belian di pusat membeli belah… tiap kali nak letak barang nampak gambar macam ni, sure kita akan terdetik akan kesusahan mereka.

Penafian: Semua pendapat di sini adalah tanggungjawab penulis komen tersebut, pihak Eizil.com akan memadam tanpa notis sekiranya terdapat komen yang berbaur perkauman dan menyentuh sensitiviti mana-mana kaum.